czwartek, 10 stycznia 2013

W trakcie

Cześć Kochani :D 

Ale śnieżyca, noo przynajmniej w lubelskim.  Śniegu coraz więcej. Czekając na autobus widziałam, jak pan 3 razy jechał ciągniczkiem odśnieżając odśnieżony chodnik. :D  Po prostu ironia, bo kiedy kilka tygodni temu szłam chodnikiem, i przebijałam się przez zaspy to w okolicy nie było ani jednego.  

Jutro  PiĄtEeEk !  :D  
 Czyli  7 lekcji :(  I dwie fizyki. :P   , dwa języki, matma ♥ i takie tam. 
Taak wiem, może jestem dziwna, ale lubię matmę, przecież ktoś na tym  świecie musi być ' inny ' :D 


Tak jak w temacie, jestem w trakcie rysowania kolejnego bazgroła. Nie wiem kiedy skończę, na prawdę dziwnym trafem brakuje mi czasu na niektóre rzeczy :(   Byłoby lżej gdybym była już po testach albo chociaż po bierzmowaniu. :( 




Mam ochotę na jakąś dobrą książkę. Ostatnio czytałam sagę Domu Nocy. Świetne książki dla  miłośników wampirów :D Jak znajdę wolny czas ( ferie),  to pewnie znowu do nich powrócę. :P 

                                                           A na razie uciekam, do jutra :*  

Brak komentarzy: