środa, 16 stycznia 2013

Dłuuga przerwa

Witajcie :)

 Z góry przepraszam, wczoraj byłby TEN właśnie post gdyby nie to, że jakimś cudem się po prostu nie wstawił.  No koszmar. Wiem wiem, nie było mnie już dłuugo, ale uwierzcie mi,  nie mam za dużo czasu. Jedynie co to dzisiaj miałam wolniejszy dzień, no i jutro też wolny, bo na 9, żadnych kartkówek, sprawdzianów . Luzik :D  Zaraz idę czytać lekturę bo coś czuję, że na streszczeniach długo nie pojadę :D  Najgorzej, że to wojenna książka, ale kurczę, weź zrozum kiedy ktoś pisze do ciebie o rzeczach, o których kompletnie nie masz pojęcia. Już wlałabym czytać jak się robi placki . :P 

 A to rysunek który powinien być w notce już kilka dni temu 



































Kuurczę, jak tak teraz patrzę to rysunek jest jakiś niedopracowany :( Kicz po prostu .

 Za jakiś czas wstawię moje dzieło stworzone dzisiaj na geografii :P Ozdobiłam pierwszą stronę w zeszycie, kij z tym, że w środku roku szkolnego, ale ważne, że coś jest :D 

Wczoraj zaliczyłam sprawdzian z chemii i będzie 5 na półrocze ! :D < jak nigdy> No ale zaszaleję , w końcu to ostatnia klasa gim .:D 

 Lecę czytać (tzn. próbować czytać) .3majcie kciuki :D  Paa  :* :D  



Kuurczę

Brak komentarzy: