czwartek, 17 stycznia 2013

Takie tam nuda na lekcji

Cześć ! :D

 Mam dość tej pogody, wczoraj mokro, dzisiaj ślisko , zęby można wybić. Koszmar.  Wczoraj skończyłam czytać Ewangelię, jeszcze tylko nieszczęsny egzamin , chwila przerwy no i przygotowanie do następnego.  

Luudzie, było Was tak dużo, odwiedzeń było więcej niż teraz. Owszem to moja wina bo nie było mnie prawie tydzień, ale wpadajcie noo, :D    Może czegoś brakuje na tym blogu, pomóżcie mi to będzie łatwiej , napiszcie co można dodać, co ew zlikwidować, spokojnie, nikogo nie zjem, wręcz przeciwnie, będę wdzięczna :P 

 No a teraz wstawiam moje bazgroły na lekcjach :D  
















Taka tam chemia :D 

 A tuu...



































... pierwsza strona w zeszycie od zajęć artystycznych i technicznych  :D   
Czy tylko ja tak mam, że tylnie strony w zeszytach są wiecznie w rysunkach ? :D 

 Jutro piątek ! :D 
 Kurcze, w końcu będę miała weekend. Pomijając fakt, że w ostatni dzień przed weekendem piszę sprawdzian z angielskiego  i takie tam pani pyta z niemieckiego.  
Uzależniłam się od tetrisa na telefonie :D Ale czy to coś złego ? Skoro lekcja nudna to i grac można. :P 

 Dobra uciekam , pół dnia przy kompie to trochę jakby dużo :D  
3majcie cię :* Kolorowych znów robaczki :D

Brak komentarzy: