środa, 9 stycznia 2013

Bazgroły

Cześć :* 

Brak mi weny ostatnio, zacznę coś rysować i za chwile zmieniam koncepcję . Noo i narysowałam... coś. Takie sobie oczko. 



Ja już chcę ferie :(  Po co przychodzić do szkoły, skoro co trzeciego nauczyciela nie ma w szkole. ?  Jutro mam na 9, ale i tak się nie wyśpię. Puszę iść na autobus bo później nie mam drugiego.  
Masakra jakaś. Jutro już czwartek, w piątek muszę odrobić wszystkie lekcje bo całą sobotę i połowę niedzieli  spędzę w Kościele. ( Bierzmowanie ).   Czyli też w sobotę nie będzie postu . 
Dzisiaj wyjątkowo jestem dosyć późno, ale ważne, że wstawiłam coś nowego.  Pracy na konkurs nadal nie skończyłam :D  Wydaje mi się, że w ostatniej chwili zorientuję się, że mam pracę do zrobienia. No ale cóż, taki charakter, jego nie zrozumiesz.  :P 

 Padam, 3majcie się ciepło ;*  


Brak komentarzy: