sobota, 29 grudnia 2012

No i ciąg dalszy :)

Witam ponownie ;D
Znalazłam resztę rysunków,  niestety, aparat i skaner zabrały część kolorów . No ale trudno.
Niektóre z nich były rysowane już dawno, jakiś rok temu , więc proszę o wyrozumiałość :)


A tu chyba  nudy przy lekcjach :P 

Mój brat cioteczny   :D ♥ 










Jan Paweł II - jak widać .  Tu akurat jest węgiel na płótnie  

Czy jest ktoś zainteresowany tym, by podać mi wskazówki jak rysować włosy ? :( 

plakatówki -,-  

Ahh no toż jasne ,  aparat zjadł mi połowę kolorów .  No a w skan by się nie zmieściło, bo format na to nie pozwala. Jak się kiedyś wkurzę to zafunduję sobie lustrzankę :) 



Nooo i to chyba tyle jak na dzisiaj.  Jutro wpadnę z nowym postem . Bye:* 

3 komentarze:

Bushibi pisze...

Naprawdę nieźle rysujesz, tylko szkoda że jest tu tyle ...podróbek? Przynajmniej tak mi się wydaje. Radzę trochę popracować nad proporcją, nie musisz rysować całych postaci, po prostu rysuj kontury w różnych jakby tu się wyrazić sytuacjach. To dobre i niepracochłonne ćwiczenie.

Paucioszka pisze...

Dziękuję za rady, na pewno skorzystam :)

Anonimowy pisze...

Rysujesz po prostu świetnie! :) oby więcej takich prac :)