sobota, 7 grudnia 2013

ŚWIĘTA :)

Witajcie kochani !

 Zła ze mnie istota, bo pozostawiłam Was mordeczki na pastwe losu :(
 Miałam okres gdzie nie sięgnęłam nawet po ołówek ;<  ( w celach artystycznych oczywiście :] )
Wiem, wiem, obiecanki cacanki bla bla bla, nie musicie tego czytać i myśleć:  Jeeżuu , ona znowu
 gada głupoty, ogarnij się !
 Spoko ludzie, może i gadam czasem bez sensu ale przyszłam do Was z propozycją,
IDĄ ŚWIĘTA !! ♥ Co myślicie o sprawieniu swoim bliskim prezentu innego niż zwykle ?
Uwieżcie mi, ciepłe skarpety i para kapci kupowana od przeszło 10 lat święta w święta, już raczej nie robi wrażenia :D
 Słuchajcie:  Zrobię portret każdemu kto się do mnie zgłosi za duużo mniejszą cenę :)
  Ołówek, węgiel , kartka zwykła lub płócienna :D
 Co Wy na to ? :D Taki prezent będzie czymś wyjątkowym i niepowtarzalnym , gwarantuję ♥
 Napiszcie do mnie na e-mail paucioszka15@interia.pl     jeśli jesteście chętni  a nie macie pomysłu na prezent  :)  Wyślijcie zdjęcie osoby/osób  której/ych portret  chcecie zamówić :)  
 Zachęcam szczególnie tych, którzy nie chcą wydawać fortuny na prezent  a oczekują czegos oryginalnego :D ( muszę sie przyznać, ze sama sprawię komuś taki prezent :]  )












Kochani, wrócę do Was już niedługo ♥


Buziaki :* :*

Brak komentarzy: