wtorek, 1 stycznia 2013

Nowy Rok

Witajcie Kochani w Nowym Roku  :D  

Mam nadzieję, że fajnie spędziliście Sylwestra . Ja praktycznie przesiedziałam go w domu, z małym wyjątkiem, bo byłam na spacerze jeszcze przed północą . Spóźniłam się do domu i Nowy Rok przywitałam jeszcze na ulicy :D Ale nie narzekam . 

Dzisiaj kompletnie nie miałam weny i nic nie narysowałam.. Jutro idę zakupić nowe ołówki  bo z ogryzków raczej nic nowego nie stworzę :)   Jak sobie pomyślę, że jutro do szkoły to odechciewa mi się czegokolwiek. Do książek też nie zajrzałam, i zacznę odrabiać wszystko na ostatnią chwilę. Cała ja :D  

Dzięki że zaglądacie na mojego bloga, miło jest patrzeć kiedy liczba odwiedzających wzrasta.
 Od jutra szkoła więc może mi zabraknąć czasu na nowe posty, ale mam nadzieję, że się ze wszystkim wyrobię.  Jak nie to wstawię coś na szybko. Między czasie może uda mi się coś nabazgrać w szkole :P 
Wstawiam jedynie moje sylwestrowe zdjęcie , żeby nie zrobiło się nuudno :P 


 Miłego wieczoru :* ♥ 


Brak komentarzy: